O c2a

System c2a powstał z myślą o biurach Call Center, w celu wsparcia i automatyzacji wykonywanych połączeń. Wykorzystane zostały do tego celu najnowocześniejsze rozwiązania z dziedziny komunikacji i usług webowych.

System c2a

 

System c2a

to aplikacja dostępna przez przeglądarkę internetową z dowolnego urządzenia, która rozszerza funkcje centrali vPBX w zakresie monitoringu połączeń, pracy call center oraz dostarcza narzędzia do zarządzania relacjami z klientami i automatyzacji procesów biznesowych.

Niezależnie od ilości oddziałów i stanowisk pracowniczych, raz uruchomiony system jest dostępny dla wszystkich przypisanych do niego użytkowników. Dzięki temu, że praca w systemie przebiega przez przeglądarkę internetową sprawia, że jego użycie jest intuicyjne, a wprowadzenie nowych użytkowników szybkie i bezproblemowe.

Wysoka jakośćKlienci  Zwiększenie przychodów

 

System c2a pozwala na koncentrowanie się na dostarczaniu wysokiej jakości usług, odpowiadających na potrzeby Twoich klientów.

Dzięki systemowi c2a budujesz relację z klientem, która skutkuje zwiększeniem przychodów.

System c2a jest idealny dla Twojej firmy?

Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.

 

Zamawiam