Dashboard kolejek

Dashboard kolejek

Moduł tablicy Contact Center systemu c2a, to ekran wyświetlający kluczowe wskaźniki pracy zespołu:

  • lista aktywnych połączeń w kolejce i wychodzących z terminali - numer agenta oraz numer telefonu osoby dzwoniącej
  • lista oczekujących połączeń wraz z numerami telefonów.
  • liczba zalogowanych agentów
  • liczba agentów prowadzących rozmowę w kolejce
  • liczba agentów na pauzie
  • liczba połączeń oczekujących na połączenie
  • liczba odebranych połączeń od początku pełnej godziny
  • liczba nieodebranych połączeń od początku pełnej godziny
  • średni czas oczekiwania w kolejce od początku pełnej godziny
  • średni czas połączenia w kolejce od początku pełnej godziny
  • wykresy w ujęciu godzinowym zawierające:
    • czas oczekiwania na połączenie
    • statystyki połączeń nieodebranych i odebranych

Dashboard kolejek system c2a został dostosowany do prezentacji w trybie pełnoekranowym na ekranie telewizora lub projektora. Kolejki prezentowane na dashboardzie mogą być zmieniane w czasie rzeczywistym w formie slideshow.

Moduł jest w pełni konfigurowalny, z możliwością modyfikowania zakresów czasowych prezentowanych danych.

System c2a jest idealny dla Twojej firmy?

Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.

 

Zamawiam