Moduł tablicy Contact Center systemu c2a, to ekran wyświetlający kluczowe wskaźniki pracy zespołu:
- lista aktywnych połączeń w kolejce i wychodzących z terminali - numer agenta oraz numer telefonu osoby dzwoniącej
- lista oczekujących połączeń wraz z numerami telefonów.
- liczba zalogowanych agentów
- liczba agentów prowadzących rozmowę w kolejce
- liczba agentów na pauzie
- liczba połączeń oczekujących na połączenie
- liczba odebranych połączeń od początku pełnej godziny
- liczba nieodebranych połączeń od początku pełnej godziny
- średni czas oczekiwania w kolejce od początku pełnej godziny
- średni czas połączenia w kolejce od początku pełnej godziny
- wykresy w ujęciu godzinowym zawierające:
- czas oczekiwania na połączenie
- statystyki połączeń nieodebranych i odebranych
Dashboard kolejek system c2a został dostosowany do prezentacji w trybie pełnoekranowym na ekranie telewizora lub projektora. Kolejki prezentowane na dashboardzie mogą być zmieniane w czasie rzeczywistym w formie slideshow.
Moduł jest w pełni konfigurowalny, z możliwością modyfikowania zakresów czasowych prezentowanych danych.