Moduły dodatkowe

Moduły dodatkowe

Aby uzupełnić standardowe funkcjonalności systemu c2a, możliwe jest poprzez moduły dodatkowe rozszerzenie jego funkcjonalności. Moduły dodatkowe są dostępne z katalogu gotowych integracji, jak również na specjalne zamówienie klienta.

Integracje zewnętrzne

Integracje zewnętrzne

Wielokanałowość systemu c2a, polega również na możliwości wysyłania informacji do wielu zewnętrznych systemów i aplikacji. W dowolnym momencie procesu, a także w sposób ręczny, można zaplanować akcję wykonania wywołania do systemu zewnętrznego.

dowiedz się więcej

CallButton

CallButton

Usługa oferująca automatyczne zestawianie połączeń do klientów pozostawiających swój numer na stronie WWW w godzinach pracy infolinii. Godziny pracy można określić w sposób elastyczny przy wykorzystaniu modułu grafiku pracy systemu c2a.

dowiedz się więcej

ChatButton

ChatButton

Usługa oferująca umieszczenie web chatu do kontaktu z klientami poprzez stronę WWW w godzinach pracy infolinii. Godziny pracy można określić w sposób elastyczny przy wykorzystaniu modułu grafiku pracy systemu c2a.

dowiedz się więcej

Ankiety oceniające

Ankiety oceniające

Ocena rozmów przeprowadzonych przez agentów Contact Center jest ważne, aby móc poprawić jakość prowadzonych rozmów i wpływać motywująco na samego agenta do ciągłego doskonalenia jego umiejętności i opanowania.

dowiedz się więcej

System c2a jest idealny dla Twojej firmy?

Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.

 

Zamawiam