Masowa wielokanałowa komunikacja

Masowa wielokanałowa komunikacja

System c2a obsługuje wiele kanałów komunikacji. Agent może wysyłać do klienta e-mail, wiadomość SMS czy wykonać połączenie. Możliwe jest wysyłanie pojedyncze lub w ramach danej kampanii masowo.

Możliwe jest wykonywanie połączenia telefonicznego, jednocześnie planując wysyłanie SMS czy e-maila do danego kontaktu. Pozwala to maksymalnie zintensyfikować kontakty, jednocześnie prowadząc komunikację z klientem na różne sposoby.

Agent w trakcie rozmowy, również może planować następny kontakty w różnej formie i z różną częstotliwością. Przykładowo podczas obsługi zgłoszenia lub zamówienia, wysłać do rozmówcy SMS z numerem zgłoszenia, czy też link w wiadomości e-mail służący jego potwierdzeniu.

Przy wykorzystaniu modułu schematów procesu możliwe jest planowanie wielodniowej kampanii kolejno wysyłanych wiadomości e-mail, SMS, czy zaplanowanych połączeń telefonicznych w określonym interwale liczonym od momentu przejście danego klienta na wybranych schemat.

Oprócz komunikacji wychodzącej wieloma kanałami możliwe jest także odbieranie połączeń telefonicznych, wiadomości e-mail i SMS przychodzących, aby w następstwie tak otrzymanej informacji móc zmienić np. zaplanowany schemat procesu dla klienta.

System c2a jest idealny dla Twojej firmy?

Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.

 

Zamawiam