Raportowanie i eksport danych

Raportowanie i eksport danych

System c2a posiada wbudowany szereg zaawansowanych raportów, dotyczących agentów i monitorowania połączeń Contact Center, jak również analizy danych zgromadzonych w CRM. Raporty w zależności od przeznaczenia i typ, mogą być prezentowane na ekranie, w formie tabeli i wykresów.

Dane z systemu mogą być eksportowane do pliku CSV, XLS i PDF, wysyłane na e-mail.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, możliwe jest także zlecenie niestandardowego raportu, który będzie kolekcjonował dane zarówno z centrali telefonicznej jak i zgromadzone w różnych moduł systemu c2a. Tak przygotowany raport może być wedle potrzeb klienta, generowany na żądanie lub cyklicznie w postaci załączniki do wiadomości e-mail.

System c2a jest idealny dla Twojej firmy?

Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.

 

Zamawiam