Kolejkowanie połączeń

Kolejkowanie połączeń

Kierowanie połączeń przychodzących do Contact Center w optymalny sposób, to ważna cecha naszej centrali telefonicznej. Taki optymalny sposób kierowania połączeń to kolejkowanie.

Efektywne kolejkowanie połączeń wymaga szybkiego logowania, pauzowania agentów w kolejce, aby połączenia były kierowane tylko do tych pracowników, którzy są w stanie obsłużyć połączenia.

System c2a pozwala z poziomu dedykowanego paska kolejkowego logować się, pauzować i wylogowywać aktualnie zalogowanemu użytkownikowi z przypisanych do niego kolejek.

Ponadto za pomocą specjalnego narzędzia systemu c2a monitorującego agentów, możliwe jest podglądanie stanu zalogowania kolegów z działu w trybie tylko do odczytu, a supervisor ma możliwość przełączania agentów i zmiany ich priorytetów w kolejce.

System c2a jest idealny dla Twojej firmy?

Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.

 

Zamawiam