Dzięki automatycznemu nawiązywaniu połączeń Twoi pracownicy będą działać efektywnie, ponieważ dialer będzie nawiązywał połączenia tylko wtedy kiedy będzie to możliwe. W ilości którą agenci będą w stanie obsłużyć.
System c2a umożliwia wykorzystywanie wielu numerów PSTN do prezentacji podczas połączeń wychodzących, w tym wykorzystywanie numerów z danej strefy numeracyjnej do której realizowane są połączenia w ramach kampanii wychodzącej.
Połączenia mogą być nawiązywane w jednym z kilku trybów:
- predictive - w pełni automatyczne wykonywanie połączeń (tryb zawsze lub określone przedziały czasowe) + połączenia nadmiarowe + ocena zajętości stanowisk telemarketingowych
- power - połączenia wykonywane w ramach jednego agenta (tryb zawsze aktywny lub określone przedziały czasowe) + połączenia nadmiarowe + lista połączeń oczekujących na agenta
- preview - połączenia wykonywane, jeśli agent aktualnie nie prowadzi żadnej rozmowy, automatyzacja w ramach zadanej wcześniej grupy kontaktów