Agenci

Agenci

Analiza agentów pozwala pogłębić wiedzę na temat efektywności kolejek. Pozwala analizować konkretnych agentów wedle zadanych kryteriów. Dzięki tej analizie, można uzyskać informację na temat efektywności danego agenta w kolejce, co za tym idzie - znaleźć najsłabsze jej ogniwo.

Wynik analizy to tabela zawierająca każdego agenta w osobnym wierszu wedle wybranej kolejki z osobna, przedstawiającą następujące informacje:

  • dzień, miesiąc lub rok analizy
  • nazwę kolejki
  • nazwę agenta
  • ilość połączeń obsłużonych
  • ilość zakończonych, z podziałem na:
    • zakończone przez agenta
    • zakończone przez dzwoniącego
    • zakończone przez rozłączenie
  • ilość połączeń nieobsłużonych
  • ilość połączeń otrzymanych
  • ilość połączeń w kolejce
  • sumaryczny czas zalogowania agenta
  • sumaryczny czas pauzy
  • sumaryczny czas rozmowy
  • wyliczony procentowo udział w obsłudze danej kolejki
  • wyliczoną efektywność na podstawie ww. parametrów, wyrażoną w %

System c2a jest idealny dla Twojej firmy?

Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.

 

Zamawiam