Połączenia na żywo

Połączenia na żywo

W Contact Center ważna jest jakość każdej przeprowadzonej rozmowy, a także konieczność reagowania w sytuacjach kryzysowych szczególnie gdy do pracy przyszedł nowy pracownik, który dopiero się uczy. System c2a ma funkcjonalność podglądu na żywo aktualnie prowadzonych rozmów.

Widoczność rozmów zależna jest od posiadanych uprawnień i tak agent widzi tylko połączenia kierowane do niego, a supervisor widzi połączenia wszystkich kolejek w których będzie przypisany jako supervisor.

W ramach tego panelu systemu c2a możliwy jest:

  • odsłuch rozmów
  • udział w połączeniu:
    • aktywny (konferencja, podpowiadanie agentowi)
    • pasywny (tylko podsłuchiwanie)
  • przejęcie połączenia
  • włączenie/wyłączenie nagrywania wybranych połączeń
  • czy natychmiastowe rozłączenie połączenia.

System c2a jest idealny dla Twojej firmy?

Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.

 

Zamawiam