Plany taryfowe, dostosowane do potrzeb Twoje firmy. Możesz elastycznie zmieniać zakres funkcjonalności i dobierać konta różnego typu w zależności od aktualnego zapotrzebowania.
Cennik
Podstawowe konto CRM systemu c2a z wielokanałową komunikacją zintegrowane z kontem telefonicznym centrali i przestrzenią 2 GB na dane i pliki
Podstawowe konto CRM systemu c2a z wielokanałową komunikacją zintegrowane z kontem telefonicznym centrali i przestrzenią 5 GB na dane i pliki
Pełne konto systemu c2a ze wszystkimi funkcjonalnościami podstawowymi rozszerzone o dostęp do automatyzacji procesów i zaawansowanego raportowania i przestrzenią 15 GB na dane i pliki
Pełne konto systemu c2a ze wszystkimi funkcjonalnościami, z automatyzacją procesów, raportowaniem, eksportami, RESTfulAPI, “Modułami dodatkowymi > Intergracje zewnętrzne” i rozszerzonym wsparciem premium
Maksymalnie 1 konto na organizację, tylko przy jednoczesnym podpisaniu umowy na centralę telefoniczną.
Dla organizacji powyżej 1 użytkownika
Dla organizacji wymagających pełnego konta płatne od 1 użytkownika
Dla organizacji wymagających niestandardowych funkcjonalności konta płatne od 1 użytkownika
Integracja z centralą telefoniczną
CRM
Monitorowanie Contact Center
Automatyzacja procesów
RESTful API
Moduły dodatkowe
Wszystkie konta w systemu c2a posiadają limit na 1 jednoczesną sesję z dowolonego urządzenia. Do podanych cen należy doliczyć obowiązującą stawkę podatku VAT.
Wszystkie akcje policzalne takie jak połączenia telefoniczne, SMSy, e-maile wykonywane przez system c2a są rozliczane osobno. Stawka za wykonaną akcję zależna jest od usługi jaką chcieliby Państwo te akcje wykonywać, a także od zakładanych ilości akcji w miesiącu. Posiadamy integrację z 5 dostawcami SMSów (z możliwością rozbudowy o kolejne), a także 3 dostawcami wysyłek masowych e-mail (z możliwością rozbudowy o kolejne).
System c2a jest idealny dla Twojej firmy?
Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.