Interaktywne menu głosowe

Interaktywne menu głosowe

W sprawnie działającym Contact Center dzwoniący klient powinien być w jak najszybszy sposób skierowany do właściwego konsultanta mogącego obsłużyć jego zapytanie czy zgłoszenie. Aby to umożliwić wykorzystywana jest funkcjonalność naszej centrali o nazwie interaktywne menu głosowe (IVR).

Wszystkie wybory dokonane przez dzwoniącego w interaktywnym menu głosowym są zapisywane w systemie c2a w ramach danego połączenia, wraz z dokładnym czasem dokonania danego wyboru. Listę połączeń wraz z wyborami można wyeksportować do formatu XLS.

Korzystając z interaktywnego menu głosowego możliwe jest przeprowadzanie automatycznych kampanii oceniających z zapisywanie oceny dla danego połączenia, celowych kampanii informacyjnych lub marketingowych.

Wykorzystując interaktywne menu głosowe centrali w połączeniu z danymi zgromadzonymi w systemie c2a, można także wyświetlać we wszelkich raportach w tym i na terminalach agentów informację np. z nazwą firmy z której pochodzi dzwoniący. Można także kierować dzwoniącą osobę do odpowiedniego działu na podstawie danych przypisanych do jego konta klienta w systemie c2a.

System c2a jest idealny dla Twojej firmy?

Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.

 

Zamawiam